چه زمانی برای سفر به تایلند مناسب است ؟

چه زمانی برای سفر به تایلند مناسب است ؟

تصمیم گیری برای رفتن به مقصد تایلند به دو چیز بستگی دارد: آنچه می خواهید انجام دهید و چه زمانی می خواهید بروید. مناطق مختلف کشور تایلند ، از شمال تا جنوب ، مجموعه ای از مناظر ، فعالیت ها و تجربیات را در اختیار بازدید کنندگان تور تایلند قرار می دهد. در این راهنمای مسافرتی در مورد بهترین مکانهای بازدید از تایلند ، ما از مکانهای مختلف این کشور ، از غواصی در کلاسهای جهانی گرفته تا چرخیدن در جشنواره های سرزنده ، لذت می بریم. پس از تصمیم گیری ، باید بهترین زمان بازدید از تایلند را بررسی کنید .

بانکوک

برخورد سنت و مدرنیته در تور بانکوک شدیدتر است  ، که تقریباً اولین توقف در هر برنامه سفر را تشکیل می دهد. در هسته تاریخی آن ، معابد پر زرق و برق ، بازارهای طناب کشی و استقبال شدید از کاخ بزرگ قرن هجدهم پیدا خواهید  کرد . جنگل های مرکز شهر از آسمان خراش ها پناهگاه های بسیار زیبایی درهتل بوتیک های دکوراسیون و برخی از کافه ها و کلوپ های بارز است.بیشتر مسافران به منطقه Banglamphu می روند ، جایی که اگر دقت نکنید می توانید تمام روز به تماشای دی وی دی بپردازید و هنگامی که پول ندارید کفش خود را بفروشید. این منطقه از داشتن انحصار محل اقامت بانکوک فاصله زیادی ندارد ، اما این مزیت را دارد که فقط یک پیاده روی کوتاه از جاهای دیدنی در منطقه Ratanakosin داشته باشید: اشتیاق خیره کننده کاخ بزرگ و وات Phra Kaeo ، پر جنب و جوش و با شکوه وات Pho و موزه ملی را می بینید.هنگامی که این ملزومات فرهنگی دیده شد ، می توانید از نظر کلی جاهای دیدنی کمتر ، از جمله وات Benjamabophit ("معبد مرمر") ، به ویژه در زمان جشنواره ، و خانه جیم تامپسون ، یک موزه شخصی کوچک با طراحی تایلند را انتخاب کنید.قدم زدن خوب در غرفه های ماساژ در میان معماری تاریخی ، کالئیدوسکوپی وات Pho یکی از تجربیات بی نظیر بانکوک است.غذای "خوشمزه" هرگز در بانکوک دور نیست ، خواه از آن ماهیانی سرخ شده با یک سالاد انبه تند ، کنجاله سبز گوشت گاو ، یا انبه با برنج چسبناک و شیر نارگیل باشد.

چیانگ مای

اگر تعجب می کنید که در ارتفاعات شمالی تایلند از کجا بازدید کنید ، پس با چیانگ مای شروع کنید  . این شهر هم یک شهر تاریخی جذاب و هم یک مرکز فرهنگی پر جنب و جوش است و دارای یک سنت قوی از هنر ، صنایع دستی و جشنواره است. از مدیتیشن گرفته تا کلاس های آشپزی تایلندی - در حالی که جذابیت چشمگیر منطقه اطراف ، چشم اندازی برای سفر در روستاهایی است که با جمعیتی کاملاً ترکیبی از اقوام قبیله ای زندگی می کنند.از فعالیت ها و دوره های زیادی در فضای باز و همچنین چشمه های آب گرم و ماساژ می توان در  Pai ، ایستگاه تپه ای شگفت آور جهان و سرگرمی برای مسافران ، در چهار ساعت شمال غربی چیانگ مای لذت برد.بسیاری از جشنواره های رنگارنگ بازدیدکنندگان زیادی را نیز در اینجا به خود جلب می کنند: Chiang Mai یکی از مکان های محبوب تایلند برای دیدن در سال نو تایلند - Songkhran - در اواسط ماه آوریل ، و جشن گرفتن Loy Krathong در ماه کامل در ماه نوامبر ، هنگامی که هزاران نفر هستند. شمع ها در قایق های برگ نیلوفر آبی در پایین رودخانه پینگ شناور می شوند.فراتر از محدوده شهر ، می توان تعدادی سفر روزانه دیگر ، مانند معابد باستانی لمپون را انجام داد - و البته ، چیانگ مای مرکز اصلی پیاده روی قبیله های تپه ای و همچنین انواع دیگر فضای باز است.

مجمع الجزایر سامویی

سامویی انتخاب ساحل در جنوب تایلند است ، جایی که مجمع الجزایر ساموئی در  ساحل خلیج به عنوان یکی از بهترین مکان ها برای رفتن در تایلند قرار دارد. کو سامویی  خود دارای بیشترین سواحل شن های سفید است و بیشترین تنوع محل اقامت و امکانات را برای استفاده در کنار آنها دارد.دورترین جزیره ، کوه سنگی  کو تائو ، به عنوان بزرگترین مرکز آموزش غواصی جنوب شرقی آسیا در حال افزایش است. Nakhon Si Thammarat ، پایتخت فرهنگی جنوب ، که در زیر جزایر واقع شده است ، بسیار مناسب است که از مسیرهای اصلی تا مرکز شبه جزیره فاصله خوبی داشته باشد - این یک شهر پیشرفته از معابد بزرگ قدیمی ، غذاهای خوشمزه و صنایع دستی خاص است. فعالیت در مجمع الجزایر سامویی شامل شیرجه زدن و سفر با قایق است.سامویی بیش از دهها شرکت غواصی دارد که در طول سال سفرهایی را برای غواصان و اسنکرولرها و دوره های مختلف ارائه می دهد

دهکده فیل ها

شهر پاتایا واقع در کشور تایلند، یکی از مقاصد گردشگری مهم می باشد. سالانه گردشگران بسیاری از سر تا سر دنیا برای بازدید و تفریح به این شهر سفر می کنند. یکی از جاذبه های تفریحی این شهر دهکده فیل ها می باشد. با ما در این مقاله همراه باشید تا به بررسی دهکده فیل ها بپردازیم.

این دهکده در سال 1973 برای نگهداری از فیل های بیمار و فیل های پیر که دیگر توانایی کار کردن را نداشته اند، در شهر پاتایا ساخته شد. در ابتدا هدف این مجموعه نگهداری از این حیوانات بود اما با گذشت زمان و معروفیت این مکان در بین گردشگران به یکی از جاذبه های تفریحی این شهر تبدیل شد. گردشگران می توانند در این دهکده سوار فیل ها شوند و در محدوده این دهکده حدود 1 ساعت به گردش درون طبیعیت بکر و جنگل های آن بپردازید. همچنین امکان خرید بلیط برای تماشای نمایش فیل ها، فوتبال فیل ها، حمام فیلم ها و چندین نمایش دیگر در دهکده فیل ها وجود دارد . درآمد بدست آمده از این مکان صرف نگهداری این حیوانات می شود. گردشگران می توانند با فیل ها عکس یادگاری بگیرند.

گردشگران تور پاتایا می توانند در دهکده فیل ها ATV اجاره کنند و یا در رودخانه موجود در این دهکده سوار قایق شوند. ساعت کار این دهکده از 10 صبح تا 4 بعد از ظهر می باشد. همچنین میوه ها و خوراکی های خوش مزه محلی برای پذیرایی از گردشگران وجود دارد. در شهر پاتایا موتور سوارانی برای رساندن گردشگران به این دهکده حضور دارند. هزینه ورودی این دهکده برای بزرگسالان 1350 بات و برای کودکان 1200 بات می باشد. گردشگران تور تایلند که به زندگی فیل ها علاقمند هستند حتما برای بازدید از فیل ها به این دهکده مراجعه کنند.

آدرس دهکده فیل ها:  48/120 Moo7 Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Thailand



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ چهار شنبه 27 فروردين 1399 ] [ 17:11 ] [ Raha_Tours ]
[ ]